zondag 22 februari 2009

Drie regels

Ruik ‘s wat lekker –
bloeit daar zomaar een prunus
bij de tempelpoort!

3 Reactie(s):

Anonymous Martijn schreef:

Haast niemand schrijft zo mooi over Japan als jij, in ieder geval niet in het Nederlands... Ja, wijlen Bertus Aafjes in zijn boek "Mijn ogen staan scheef - Zwerftochten door het land van de Mikado" misschien. Het boek dat mijn interesse in Japan wekte en er indirect uiteindelijk toe heeft geleid dat ik met een Japanse ben getrouwd. Ik lees jouw verhalen in ieder geval met veel plezier (en meestal een glimlach).

29 mei, 2009  
Blogger Vincent Durivou schreef:

Bedankt voor de vriendelijke woorden. En voor de tip, trouwens. Ik ga dat boek zeker opzoeken. Het is raar hoe het leven kan lopen, niet? Wonen jullie in Japan?

24 augustus, 2009  
Anonymous Martijn schreef:

Nee, wij wonen in Nederland, maar komen 1 keer per jaar/2 jaar in Japan om op familiebezoek te gaan.

30 augustus, 2009  

Geef je reactie

<< Home